Szigetes képek ( 2002 )

2002-ben esett meg először velünk, hogy betettük a lábunkat a Szigetre is. Az osztályunk három rockere: Sztiki, Béci és szerénységem, Deddy vállalkoztunk erre a kiruccanásra. Sajnos az egész heti költségeket nem tudtuk volna leperkálni, úgyhogy csak két napra mentünk ( közöttük egy pihenőnappal ), de én mondom még így is baromira megérte ! A társaság nagyon jó, a bulik fergetegesek és az ember tényleg szabadnak érezheti magát, mégha csak arra a pár napra is. Egyébként megintcsak a Sztiki haverunknál szálltunk meg, ezúton is köszönet érte ! Ezek a képek egy egyszerhasználatos fényképezővel készültek, amit még ráadásul ki kellett hogy tegyünk jópár meglehetősen kemény koncert zúzásának is és ez sajnos a minőségen ütközik vissza, de mindegy, ez is jobb mint a semmi !

A vonat egykor, a piálás egy óra nulla egykor indult. Hát igen, így utaznak a rockerek.

A "Sztiki, Deddy és a devizson" című tanmese kezőképe.

Deviáns öltözködés kultúra, avagy Deddy és Béci újra szabadlábon. Természetesen az ilyesmit nem ám csak a lakásban vállaljuk be, még szép hogy végigmentem így az utcán is !

Kai Hansen, a Gamma Ray énekes gitárosa és mi hárman. Iszonyatosan jó koncertet csináltak, aminek nagyrészét én special az első sorban tomboltam végig és nem elég hogy autógrammot és pengetőt is sikerült szereznem, még lencsevégre is kaptuk a frontembert. Ha minden igaz akkor a fotóval a Metal Hammer valamelyik számában is találkozhatsz, a Sztárfotó rovatban.

Elsősoros keménymag egy jóféle Stress koncerten. Szegény lerozzant énekesre érdemes lett volna egy egész tekercset ellőni, annyira poénul nézett ki. Álítom egymaga jobban tombolt fent a színpadon mint a néhány tucat főt számláló közönsége együttvéve... Leszámítva persze minket, mi ugyanis nagyon megsajnáltuk őket és szolidaritásból, no meg persze poénból nekik is tomboltunk egy jóízűt ! :)

Reggeli, ebéd vagy vacsora, egyre megy, csak bab legyen, ahogy azt már a több éves hagyományok előírják !

Sztiki egy kicsit túlzásba vitte. Nem kell megijedni, ez ugyanis kivételesen csak egy művészkép, azaz csak megjátszottuk a dolgot. Persze amikor tényleg iszunk az ennél sokkal súlyosabb szokott lenni, viszont olyankor nincs ember aki normálisan el tudna sütni egy fényképezőgépet... :)

Az új nyakláncomban csörtetek lefele a lépcsőn, amit egyébként egy kukában talált bakelit lemezből és egy bőrtáska szíjából készítettem. Már sokan megdícsérték mióta hordom ! :)

Sztiki bealudt, mert megfájdult a feje. Mellesleg azzal a piros pólómmal csavarta körbe a homlokát, amit aznap nyertem egy sörivóverseny első helyezésével. Álítólag rekordot döntöttem a négy másodpercemmel, hiába, ennyit jelent a több éves tapasztalat ! :)

Jók a fogaid Deddy, de inkább fordulj másfelé ! Azért nem kell megijedni, általában nem így nézek ki ! :)

Sztiki, Deddy, Béci, avagy a mi kis rockerhármasunk. Éppen most hagyjuk el a Szigetet, hogy majd jövőre újra visszanézhessünk és mellesleg minden pihenés nélkül induljunk haza, Békéscsabára, hogy onnan meg másnap startolhassunk a Balcsira...

"Jegyezd meg jól, míg a Föld kerek MINDIG LESZNEK ROCKEREK !!!" "Bárhol járunk vihar támad, szél tombol és mennydörög. / Ég szakadhat, föld indulhat, bárhogy lesz, A ROCK ÖRÖK !!!" "A régi mondás változatlan: A ROCK ÖRÖK ÉS ELPUSZTÍTHATATLAN !!!"

Vissza a főoldalra

© 1983-2009 Storm Company. Storm® is a registered trademark. All rights reserved.